Body Combat eller Spinning ?

Publicerat 2010-06-14 03:53:55
God morgon !

Jag fick precis väldigt mycket beslutsångest inför imorgon; om jag ska köra Body Blast (den är given) & sen Body Combat eller Spinning ? Jag vet - världsproblem ...

Imorse började med min nya frukost ! Jag åt ett ägg, en apelsin, drack en kopp te & åt 2 Weetbix med bär, kanel & soyamjölk. Jag har hittat min nya favorit - det var super gott ! Det som är synd är att jag åt den precis efter springrundan så nu - 1 timme senare - så känner jag mig hungrig igen. Det känns som om det bara går rakt igenom .. Skumt.

Idag blir det en lugn dag fram tills klockan 3 - då ska vi göras oss iordning & bege oss till Matilda & Gustaf för middag. Otroligt mysigt & det var längesen jag träffade Matilda nu så det kommer bli kul :)

Jag ska nog se om jag orkar läsa lite nu. Har känt mig trött & orkeslös de senaste dagarna. Tror det kan bero på att jag håller på att bli sjuk ... Fler apelsiner tack !

Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!