Nytt Namn !

Publicerat 2010-06-09 06:02:10
Nu när min blogg i stort sett bara inriktar sig på kost, träning & hälsa så är det dags att jag fixar ett nytt utseende tror jag ! Jag har suttit & klurat lite på hur den ska se ut, men eftersom jag fortfarande funderar på ett nytt namn så blir det lite det som stoppar för tillfället ... Ska även se om jag kan få tag på en duktig fotograf som kan dra fram min bättre sida, haha ! Några förslag på namn? Kram !
Allmänt // 1 kommentarer




Sandra Johansson

Ditt mail var kanon! :) Hoppas att de nappar! Jag skrev ett inlägg i min blogg precis. Det skulle vaar så kul att få ihop ett gäng, så svårt ska det väl inte vara! :)

2010-06-09 09:14:13 http://lajdidaj.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!