Onsdagen 2 Juni 2010 (46 days to go!)

Publicerat 2010-06-02 00:25:01
God morgon !

Jag är fortfarande mätt efter gårdagens middag. Fy, vad jag älskar tacos ! Hon (nej, inte 'han' - killar står inte i köket!) som kom på denna rätt måste vara den smartaste i världen ! I love you miss mexican girlll !! Haha :)

Martina den sömntutan ligger såklart fortfarande ute & sover på soffan, Robin försov sig & jag är kissinödig. Det är inte lätt det där. Jag hade utan tvekan kunnat stanna här inne i sovrummet ett par timmar, men att behöva springa på toaletten känns ändå ganska nödvändigt ...

Idag blir det alltså en sväng till stan innan jag jobbar mina 3 timmar ikväll. Är ledig imorgon igen så det känns ju mördan värt iallafall, haha :) Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på .. Både Martina & Robin sticker hemifrån tidigt på morgonen så jag får roa mig själv här hemma :) Känner jag mig rätt så har min hjärna redan planerat en sväng till gymmet - underbart !

Ha en bra dag - här regnar det för övrigt :) Mysigt !

En nyvaken men glad & lycklig Malin !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Oh, mammas nyvakna lyckligt glada Malin! Längtar efter dig<3

puss puss

Mamma Sus

2010-06-04 00:14:50 http://www.susannestensson.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!