Rain - I love it !

Publicerat 2010-06-30 00:15:58
God mörrah' !

Detta är nog den bästa morgonen på länge; här sitter jag med min kaffe, värmen är på & det öser ner regn utanför plus att himlen är mörk & grå så att det blir mörkt & mysigt här inne. Det känns lite som en svensk vinter. I like it !

Planerna var som varje morgon att ta mig en promenad, men när jag inte ens äger ett paraply (har man tappat bort dom så äger man inga längre ... ) så var den tanken körd. Jag kan inte säga mer än att jag är lite tacksam över att det regnar idag - mina ben värker lite efter att ha gått på världens mega-köpcenter & IKEA igår så jag tar hellre det lugnt här hemma nu på morgonkvisten. Gymmet tar vi senare.

Annars har jag inte något planerat en dag som denna. Robin har sin sista skoldag idag & nu får vi börja planera saker som man kan göra tillsammans 2 veckor framåt. 2 veckor. 2 veckor. HUR KAN DET PLÖTSLIGT BARA VARA 2 VECKOR KVAR?! Många av svenskarna åker hem redan på måndag så jag är glad för Robin's skull att han får några extra dagar & se sig om för pinsamt nog har man inte hunnit det under året ...

Vi får höras senare - jag har lite saker att göra här nu & det är på morgonen som jag fungerar som bäst :) Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!