Sov då !

Publicerat 2010-07-01 00:54:24
God morgon !

Den här natten gick inte riktigt som planerat. Jag gick ju & la mig halv 11 för att jag var super trött, men jag har sovit värre än någon annan natt. Varför är det så ? Jag drömmer till och med mardrömmar vissa nätter & när jag vaknar upp då så är det svårt att somna om - jag vill ju gärna inte gå tillbaka in i drömmen & fortsätta vara rädd tack :)

Någon som har tips mot dålig sömn ?

Som vanligt så har jag inte planerat mycket en sån här dag. Jag tar de närmsta dagarna som de kommer vilket är underbart. Jag har lite saker att göra, men ingenting jag känner för att sitta med nu. Nu blir det nog först en promenad & sen en super god frukost :) Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!