1 mil den 13 november 2010

Publicerat 2010-11-14 13:47:50
God morgon !

Ja, det tro det eller ej, men det är faktiskt först nu - klockan 1 - som jag har fått i mig dagens frukost. Jag gick nämligen upp 10:20 idag & strax efter 11 så blev det en sväng till Kungsmässan för att kolla träningsskor. Har hittat ett par nu som jag verkligen gillar, men priset får vänta till lönen ..

Idag är det fars dag & hur firar man inte detta bäst om med hjälp av pappor ? Så jag & Robin är bortbjudna på middag vid 5-tiden senare för god mat & mycket prat.
Min kära sambo var också smart nog att hinna boka tv:n (ja, vi bokar faktiskt tvn här hemma .. ) till ikväll för att kolla fotbollen, så jag kan ju glömma min älskade Beck. När jag insåg att det var söndag & inte kunde ha tv:n ikväll så började hjärnan gå på högvarv .. Fotbollen går ju faktiskt att se på internet va ?

OCH JUST DET ! Vet ni vad jag gjorde igår ? Gav mig ut på en springrunda. Men vet ni vad jag gjorde ? GAV MIG UT PÅ MILEN ! Jag räknade ut på google earth att jag sprang 9.97km - då endast räknat med raka streck - & så krokigt som jag springer så blir det enkelt en mil :) Jag har alltså bockat av 1 mil på min saker-jag-måste-göra-innan-jag-dör-lista. Just nu kan jag inte vara stoltare !

Nu ska jag hämta Challe & ta mig en promenad - för konstigt nog är jag tröttare när jag sover länge än om jag gått upp vid 7 imorse .. Kram kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!