7:15 - potatiskokande

Publicerat 2010-11-29 08:32:19
God morgon !

Det verkar som om något blivit fel här på bloggen när den nya designen skulle upp, men vi löser det snart förhoppningsvis :)

Idag var jag uppe 7:15 för att ... håll i er; KOKA POTATIS ! Haha, Robin hade stekt köttbullar igår kväll som skulle vara middagslåda idag, men eftersom han också gjorde spaghetti & köttfärssås till lunch så ville han inte ha pasta till bullarna .. Så här stod jag nu på morgonen & kokade potatis så att han kunde få sitt älskade potatismos :)

Jag har ju mått lite com si com sa de senaste dagarna & först nu när jag börjar känna mig bättre så känns det också i kroppen. Jag saknar att få träna & svettas lite - alltså får det nog bli en sväng till gymmet idag.
Julklappshandling väntar också ! Hade varit skönt att få klart allt vad det innebär så att jag inte gör som varje år & sparar det till sist. Trängsel i butikerna är inget jag gillar .. Plus att det är måndag & alla är på jobbet = kanske får jag butikerna alldeles för mig själv idag ? :)

Nej, nu blir det frukost, dusch & upp-piffning, sen bär det av till Kungsbacka ! Kram på er & ha en super härlig dag i snön !

Usch, jag skäms så mycket för att inte ha fixat en adventsljusstake till första advent igår, men det har inte funnits tid .. Det får bli en i veckan & en försenad första advents tändning för oss - bättre sent än aldrig :)

Allmänt // 1 kommentarer




FIONA - ja, som hon i shrek

vad fin bloggen blev :)

2010-11-29 08:52:09 http://lovefiona.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!