baramathilda.blogg.se

Publicerat 2010-11-26 10:05:50
Jag har glömt att visa er den galnaste bilden som har tagits på länge ... Där är jag alltså på jobbet, sjuk & eländig, & packar upp de där nedrans paketen med Mathilda . Båda var väldigt otaggade & bråkade om vem som skulle bära upp paketen på hyllorna & vem som skulle skriva datum (tro mig, inget är speciellt kul, men att skriva datum är sååå mycket mindre ansträngande .. ) . Plötsligt antar jag att Mathilda blir minst sagt trött på att vara där inne att hon hoppar in i paket-vagnen & skriker att hon inte orkar mer . Oj, vad jag skrattade ..
Så trots sjukdom & en tråkig uppgift så lyckades hon få mig glad, den där Mathilda. Fy, vad jag är glad att hon finns där på ICA . Hon är bäst .

Allmänt // 1 kommentarer




Anonym

kolla gärna min bloppis.D

2010-11-26 18:55:03 http://ewwica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!