Choklad provning

Publicerat 2010-11-05 08:07:31
God morgon, god morgon !

Idag vaknade jag upp med fortsatt värk i foten från igår ... Jag som hade planerat att ta mig en löprunda efter jobbet igår blev lite besviken & förstår inte vart denna smärta kommer ifrån ... Knepigt. Får gå lite bättre ett tag framöver & se om det artar sig :)

Igår kväll hade vi choklad provning här hemma - våran favorit så här långt i boxen var nånting-nånting-cheesecake. Den var verkligen överraskande god ! Så om ni är lite intresserade av att testa samma sak så kommer länken HÄR - det är bara att klicka hem & första paketet kostar bara 147 kr :) Billigt för gott !

Nu ska jag göra frukost & sen kilar jag till jobbet. Det visade sig att jag jobbade 10-20 & inte 16-20 - kul med överraskningar som sagt ! Kram kram !

Allmänt // 2 kommentarer




josefine

okej,härligt=) det är bara bra med mig:) hittar du på?:)



kram josse

Johan

CHOKLAD är en fin sak att ta när man vill koppla av;).

2010-11-05 14:29:44 http://www.swefitness.com/blogg



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!