Det där med julshopping ...

Publicerat 2010-11-30 10:02:51
Nej, men god morgon !

Jag har precis tryckt i mig lite gröt, frukt & ägg till frukost & hade tänkt hålla mig inne så länge det går idag; temperaturmätaren visar -12 grader & jag äger nog inte ens så mycket kläder som skulle kunna tänkas behövas ...

Idag blir det Falkenberg för min del, & eftersom jag inte har varit där någonsin (tror jag) så sitter jag nu på internet & tittar var deras så kallade centrum är någonstans. Mamma ska nämligen coacha där nere så jag får underhålla mig själv en stund i stan innan hon blir klar. Förhoppningsvis kommer min julshopping blir aningen bättre än igår; jag hittade ju ingenting !

Ska jag vara ärlig så tror jag inte på tidig julshopping; då är ju risken ganska stort att man köper något till någon som den personen önskat sig/behöver & då går han eller hon antagligen också & köper det själv innan julafton är här. Så antingen blir det en väldigt udda present eller så får vi vänta tills tomten står utanför dörren :)

Jag har massa mjölk & kesella som står här & inte blir använt så ikväll blir det nog lussebak. Någon typ av bakning hade jag tänkt mig iallafall - vad rekommenderar ni?


Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!