En bra dag

Publicerat 2010-11-23 06:54:37
God morgon Sverige !
Trots att jag sovit dåligt så vaknade jag ändå upp med ett leende på läpparna - arbetsdagen igår flöt på så bra att det inte gör någonting att stiga upp klockan 6 på morgonen för att spendera ytterliggare 10 timmar där idag :)
Det är jag som har öppningen så jag måste vara där lite innan 8 för att hinna 'rigga upp' om man kan kalla det så .. Det är ju bara att slänga i sig för-frukosten som består av apelsin & kaffe innan jag traskar iväg.
Ha en super dag !
Ps. Jag lovar att försöka bli bättre på bilder .. Insåg nu att det har varit taskigt med det på sistonde :( & då menar jag inte bilder på mig - utan fina bilder på allt runtomkring :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!