Frode Överli

Publicerat 2010-11-04 09:00:19
God morgon !

Jag säger ju alltid att jag hellre börjar tidigt än sent, men idag var det riktigt gott med sovmorgon. Jag börjar inte förrän vid 12 så jag åker hemifrån 11.15 idag. Sen jobbar jag bara 8 timmar idag så visst blir det en sen hemkomst, men jag kommer ju inte vara helt slut precis :) Funderar på att eventuellt träna efteråt, men då kommer jag inte vara hemma förrän 10 så vi får nog se hur det blir med den saken.

Nu hade jag tänkt ge mig ut på en morgon promenad efter att jag surplat upp mitt kaffe. Härlig start på dagen kallas det ! Ha en super dag så hörs vi snart igen ! Kram !

Förresten, vad tycker ni om den nya serien i Metro ? Jag personligen älskade ju Elvis, men den här är lite små rolig & mycket kortare så man hinner faktiskt läsa den innan man ska hoppa av bussen igen ;) Serien är skriven & skapad av Frode Överli som härstammar från vårt kära grannland Norge.

Allmänt // 1 kommentarer




Rickard Krogh

Hej Frode!



En fråga! Jag läser på Socinomprogrammet och i dagen Metro var det en bild på en man med en lian och man/kvinna i kvicksand. Jag påstår efter att lästt texten till bilden att det är hans fru alltså en kvinnan som håller på att sjunka. Väldigt roligt bild oh text tycker jag. Tills mina mer feministiska klasskamrater tolkar det som att det är en man typ hans kompis. Inte alls lika roligt!



Vad är det för KÖN på personen i kvicksanden???? :-)



Mvh



Rickard

2011-01-31 16:40:28



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!