Sikken Busy Day !

Publicerat 2010-11-15 11:03:36
Hallå, hallå !

Jag har precis klivit in på mamma's kontor igen efter en liten sväng på stan då jag nödvändigtvis behövde en flaska MiviTotal Flex & ett stycke kloklippare till min kära hund eftersom han har tappat bort sin förra ...

Här ska jag vilket som hänga hela dagen till sent ikväll. Först ska jag vänta på att mamma ska coacha färdigt, sen kommer Louise & Oscar på fika, sen blir det lunch, tjöt, mormor kommer vid 6-tiden & sen blir det mer prat & jag kommer vara pang död när jag är hemma ikväll. Tur att jag är ledig imorgon också ..

Nu ska det drickas mer kaffe om jag ska klara av min dag. Och jag saknar Mat-hilda - den knäppa bruden. Några sms till henne också kanske ... Kram på er !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!