Smygstart på julen

Publicerat 2010-11-08 08:35:12
God morgon på er !

Här är det frost ute så min första sak på listan idag - att ta en löprunda - blev inställd så fort jag vaknade. Lite tråkigt, men jag tänker ju inte springa med fingrar & tår som inte går att rubba när jag kommer in sen ...

Så istället satte jag mig med en kopp citronvatten framför datorn & börja kolla bloggar. Kryddburken.se är en stor favorit hos mig - den kvinnan kan laga mat säger jag bara ! Nu hade de också smystartat lite på julen & vem gav det mer-smak om inte mig .. Kanske skulle man köra något sånt till helgen ? Eller borde man vänta till iallafall första advent ? Vad tycker ni ?

Vintern & julen är helt klart den bästa tiden på året, jag tror inte någon kan säga emot mig om den saken. Det är så otroligt mysigt ! Vi har till och med köpt hem glögg-kollektionen som ICA säljer. Små söta flaskor i olika smaker med bas glögg då såklart. Ska bli roligt att testa ! Glöggprovning kanske blir nästa fluga ? Vin provning är ju sååå ute .... haha ! Hoppas ni förstår att jag skämtar :)

Nu ska jag smita hem till mami & hämta min kära lilla hund & se om jag kan konka med mig datorn hem också. Den måste lagas ... Kram på er !

Jag, som är ett STORT fan av Onsala-korv, blir ju bara helt fast klistrad av den här bilden ! Jag har försökt göra brysselkål miljarder gånger, men de smakar aldrig som mormors på julafton ... Mums ! Visste ni förresten att onsala korv på knäckebröd är det godaste som finns ? Jo, jag lovar ! Bättre än glass & godis - utan tvekan !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!