5 av 12

Publicerat 2010-09-12 21:45:03
5 av 12 arbetsdagar på raken är avklarade & idag vaknade jag upp med ont i halsen, medan näsan nu stockar sig här på kvällen - inte okej. Jag tänker inte bli sjuk. Om min näsa så är röd & halsen svider så att varje måltid är gjord av vatten ska jag ändå gå till jobbet. Så länge jag inte har feber har jag sagt till mig själv. Ingen feber bara.

Idag gick mina 8 timmar förvånansvärt snabbt. De var över innan jag visste ordet av vilket var skönt - då fick jag komma hem & lägga mig lite nu efter maten. Antagligen kommer jag somna innan klockan slagit 10, men det gör inte mig någonting. Det ska bli en fika med syster imorgon mellan 9-11, sen ska jag till mammas jobb & fixa lite saker innan jag åker tillbaka hem för att jobba mellan 15-20. En fullspäckad dag med andra ord. Igen.

God natt !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!