Hej & välkomna till Hajk !

Publicerat 2010-09-05 07:32:39
Bubbel, bubbel, bubbel. Kaffekokaren står här & pyser. Jag gillar verkligen att det går så snabbt för den att koka upp mitt kaffe här på söndagsmorgonen. Mysigt.

Idag ska jag & Robin ta oss ut i skogen & vandra lite hade vi tänkt. Upp i Sandsjöbacka ska vi för att få en nypa frisk luft. Inte trodde jag när jag träffade honom att han var en sån friluftsmänniska !
Senare idag ska jag träffa en god vän en stund innan jag kommer tillbaka för att mysa lite mer med Obbsin. Funderar även på att hämta lite saker hos mamma - kläder & inredningsstuff som ligger där hemma i 'mitt' rum &
skräpar. Här gör de ju bättre nytta !

Nu ska jag sätta Robins ringande mobil i örat på honom - får se om det får honom att vakna ! :) Kram & god morgon !
Underbara Sandsjöbacka :)

Allmänt // 1 kommentarer




lucke

God morgon, sovit gott? :P

2010-09-05 08:02:15 http://modegrabben.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!