Hungrig vid träning

Publicerat 2010-09-25 19:45:11
Hallå, hallå !

Min mage kurrar & snart orkar jag inte vänta på att Robin ska komma hem. Det är dock väldigt tråkigt att äta ensam ... Jag åt ju lunch när jag skrev sist, plus att jag har ätit lite naturgodis emellan, men det är ju som man säger; man blir hungrig mycket oftare om man slängt in lite träning under dagen ...

Problem nummer 2 - förutom att jag svälter - är att jag inte kan boka pass på gymmet med mitt kort ! Åh, jag blir tokig ! Jag som ville spinna imorgon, & det finns bara 5 av 25 platser kvar nu när jag tittar ... Vad kan detta bero på ? Antagligen att det fortfarande är såpass (haha - 'pass') nytt att det inte har hunnit att registreras, men det hade ju varit kiligt ... Äsch, det får väl vara så denna gången då :)

Nu ska jag ringa herren i huset & be honom trycka startkablarna i bilen & pallra sig hit fortare. Vi hörs sen ! Puss & kräm !

En gryta väldigt lik den här väntar i köket. Tack mami !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!