Hufvudstaden

Publicerat 2011-04-16 07:36:59
God morgon !

Här sitter vi med varsin kopp kaffe i handen. Men en sak är annorlunda. Robin läser inte längre nyheter på internet. Han har beställt GP. Så varje morgon ligger det en tjock tidning & fyller upp våran brevlåda. En tidning som tar dagar att läsa. En tidning med extra svåra ord & med färre bilder än en annan. Men han gillar det - så då är det väl bara att bita ihop. Han tror att jag kommer börja läsa den så småningom. Det tror jag också ..

Igår kväll ägnade vi kvällen hos Robin's mamma med mycket god mat, tv & chips + godis. Jag har inte ätit just lösgodis på väldigt länge - men igår var det gott & idag räcker det :) Jag har helt enkelt kommit in i en period där jag kan säga nej till godis - skönt ! Förrut var det ju massätning, haha ! Godis är bara gott ibland :)

Idag tar vi vårt pick & pack & svänger upp till Hufvudstaden. Det blir ett stycke bortskämd flickvän som ska ägna kvällen på Jeff Dunham & natten på Grand Hotell. Yes, bortskämd it is.

Jag får väl helt enkelt ta & städa här hemma lite nu - det känns alltid skönt att komma hem till ett välstädat hem igen, inte sant ?

Hör av mig från flygplatsen eller när vi kommer upp. För Stockholm, visst bjuder ni på fint väder ? Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Mr. X

Bästa vädret beställt...... check.

2011-04-16 08:44:08



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!