Kanelbullar På En Regnig Dag

Publicerat 2011-04-05 15:20:32
Jag kände mig ju lite stel i förmiddags när jag skulle dra iväg till gymmet. Dels för gammal träningsvärk & dels för att jag inte stretchade ordentligt igår. Det har hänt 1 gång tidigare att jag vänt om på väg till gymmet - men då gick det bara inte - de andra gångerna slappheten har krupit upp bakifrån så har jag bara slutat tänka & stegat bestämt mot gymmet. Som idag. Meningen var att jag skulle köra rumpa+mage idag, men under uppvärmningen på crosstrainern så var Top Models på tv & jag blev fastklistrad. Det blev istället 50 minuter cross & 700 kcal brända ! Tummen upp  ! Som avslutning mosade jag istället magen lite & sprang sen till tåget.

Nu är jag hemma igen & har precis ätit pasta-kyckling-gratäng & ska nu ställa mig & baka bullar ! Passar mig utmärkt när det regnar ute & idag behöver jag en vilodag innan arbetsdagarna ligger framför mina fötter.

Degen är jäst & det är dags att se vad Manitoba Cream har att erbjuda ! Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




princess

BRA MALIN DU ROCKAR FETTTTTTTTT tänker på dig i sverige, du är saknad socker <3 //// anonym

2011-04-05 21:23:48



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!