Nytt Stjärnskott - Ulrik Munther, Mina Damer & Herrar !

Publicerat 2011-04-19 12:27:19
Hallå !

Jag sitter här & funderas över Kullaviks Lilla 17-åriga Talang Ulrik Munther som verkar ha tagit över radion. Skivkontrakt med Universal Music släpper han nu under 2011 sin första cd & har bla medverkat i Lilla Melodifestivalen (som han tog hem!), Bingolott, Vakna med The Voice, Bobster, MTV on Stage, Humorgalan & som grädden på moset också blivit hyllad av självaste Perez Hilton som slängde upp Ulrik's version på Lady Gaga's låt Born this way. Ja, han har ju blivit sedd av rätt personer iallafall .

Den här killen är värd att lyssna på så här ger jag er videon på något som skapade hans säkrade framtid. Killen är grym & jag kan ju inte vara mer stolt att vi är från samma stad & att han gick i syrrans klass. Tillägga kan ju också att han bokstavligt talat är född stjärna - han har alltid haft glimten i ögat & på alla sätt visat att han sticker ut lite extra. Är det någon som förtjänar rampljuset (dess ljusa sidor!) så är det den här grabben !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!