PS.

Publicerat 2011-04-09 21:41:26
Hej ! 

För första gången på väldigt länge så har jag ätit glass ! Glass & choklad är - som ni alla vet - bättre än godis på alla sätt som finns & idag testade jag en av SIA's glassar - Vanilj Chokladkola - hemma hos mamma & det var då en fröjd för magen. Det blev dock alldeles för mycket av det goda & jag ligger platt fall här hemma. Men idag var det värt det. Oj, vad god den var ! Mycket rekommenderad till alla som .. ja, älskar glass helt enkelt !

När klockan slog 18 idag så var det dags för mig att klocka ur & bege mig hemåt från jobbet. Jag & Robin satte igång med middagen direkt när vi kom hem & lasagne stod på schemat. Vad Robin inte visste (eller vet ?) är att jag använde fullkornsplattor istället - mycket bättre för magen & tarmar :) Ingen som helst skillnad - mer än att jag blev mätt på ungefär hälften av vad jag normalt hade ätit. Gott var det ! Det också ;)

Nu på eftermiddag-kväll känner jag att mina 6 timmar börja komma ikappp mig - & en massa jobbande. Jag brukar må prima efter 7,5 timmars sömn - mer eller mindre gör mig seg i kolan. Så skönt att lära sig om vad ens kropp behöver ! Hur många timmar behöver du sova ?


Heartbreak Kid går på tv nu & jag får nog supporta vår svenska Malin i hennes framgångar - grym tjej ! Sen blir det läggdasg :) Ha en bra kväll allihopa ! Hoppas ni har njutit riktigt mycket av den härliga Göteborgs-solen idag ! Kram !

Gissa vem som skrattade mest - jag eller Robin .. ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!