Så Var Det Det Där Med En Kommentar ..

Publicerat 2011-04-08 07:55:23
Nej, men hej ! Lika roligt att ni tittar in här idag också vill jag först börja med att säga :) Lämna gärna en kommentar, frågor eller en smiley så får jag veta vem som läser - annat än mamma & storebror, haha !

Jag vaknade för ungefär 20 minuter sen & anföll vattenkranen av törst. Nu sitter jag istället med kaffe, i sängen, framför According To Jim & insåg precis att livet inte kan bli bättre. Jag börjar inte förrän klockan 4 så innan det ska jag hitta till las gymmas - det har inte blivit att jag har tränat sen i måndags eller tisdags - & jag får en känsla att det var i måndags. Längtan kryper i kroppen & snart kommer jag väl börja drömma om mina vikter.

Hursomhelst, kaffet ska drickas upp, frulle ska i magen & sen kilar jag nog med en gång. Det tar ju en stund att ta sig till gymmet så maten får smälta på vägen ;)

Ha en go dag allihopa & tänk på att livet blir bäst med tusen positiva tankar !

Allmänt // 2 kommentarer




Siv Bergman

Det sista du skrev: "Tusen positiva tankar" det va´det bästa på länge. Oftast låter det som en gammal hushållslärare i 60 årsåldern, förlåt. Men Malin, jag gillar dig i alla fall. Fram för lite mera "kul" och mindre präktighet om jag skall följa din blogg i fortättningen. Men, smaken är ju olika. Du bad om en kommentar<3

2011-04-08 11:06:27
Nina

Heeeeeeejjjjjjj!!:D:D:D

2011-04-08 20:15:13



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!