Sista Dagen På Påsken

Publicerat 2011-04-25 10:54:03
God morgon alla goa' & glada !

Idag lyser solen igen & det är snart dags att bege sig mot jobbet. Det har varit allt utom mycket folk i butiken de här påskdagarna (tror jag det - vädret är ju på topp!) så nu idag innan skolan sätter igång så hoppas jag på lite mer liv.

Jag är medveten om uppdateringen här under påsken - det har blivit ledighet från bloggen också helt enkelt :) I torsdags var vi på påskmiddag/barnkalas hos Robins kusiner, fredagen var vi i Sjuntorp, lördag grillade jag med mamma & syster & igår ägnade jag & Robin tid åt varandra med god tacos & segande framför tvn. Alla timmar därimellan har det varit konstant jobb. Det är viktigt att man planerar in saker emellan tycker jag, då känns det inte som att man bara jobbar iallafall.

Idag är det återigen 8 timmars jobb & imorgon blir jag gammal & grå så det ska bakas lite inför morgondagen. Jag ska kolla igenom mobilen & se om jag har lite bilder att bjuda på, annars kommer det förhoppningsvis ett bildspel imorgon kväll :)

Ha en super dag ! Kram !

Påskpresent från mamma & syster ...

... fyllt med naturgodis !

& Robban fick två äggkoppar ! Haha ! Dessa kommer bli flitigt använda :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!