Sveriges Hollywood

Publicerat 2011-04-12 08:50:05
God morgon !

Snart ska jag iväg till det lilla universitet som ligger i Kungsbacka storstad. Efter det blir det nog lite träning innan jag åker & våldgästar mormor. Man får försöka hinna med så mycket som möjligt när man väl är ledig & umgås med nära & kära är en av mina prioriteringar.

Hursomhelst, hela morgonen har jag suttit & kollat igenom matbloggar. Det finns nog inget som intresserar mig mer - så roligt att se hur alla skapar samma sak så olika ! Jag har ju mina favoriter som ni kan få ta del av i ett senare inlägg - nu har jag ju redan lovat en massa bilder från min & Robin's strandpromenad i Särö. Det är som ett litet Hollywood. Inga dåliga hus ! Well, enjoy ! Nu åker jag ! Kram !

Gårdagens kvällsmål; fil, mango, jordgubbar & passionsfrukt - en riktig 'man tager vad man haver' & en super god sådan !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!