En Kvinnas Värsta Mardröm.

Publicerat 2011-07-12 08:20:07
Det blev inte ens en andra tanke på att åka till gymmet igår kväll. Jag tog den långa vägen hem från bussen igår & solen stekte så hett att jag bestämde mig för att bli barn på nytt & ta av mig strumpor & skor. Varmt & härligt. Men när jag kom hem fick jag till min förvåning se att jag hade gigantiska blåsor under fotsulorna ! Jag förstår inte varför - någon som vill leka doktor ? Detta gjorde att jag inte kunde stödja på iallafall min högra fot igår & tanken att dra på sig träningsdojjorna var därför inte heller så lockande ..

Istället fick jag känna på vad kvinnlig smärta egentligen innebär. Om föda barn står överst på listan , då måste iallafall detta stå som nummer 2. Jag blev helt enkelt så uttråkad igår kväll när jag bara kunde sitta & halta fram, att jag bestämde mig för att bli av med gräsmattan som växt fram på mina ben - så jag epilerade benen. Ja, uttråkad var det. Nog för att jag väntat på att håret ska bli tillräckligt långt, men jag hoppades att det skulle dröja iallafall en 10 år dit. Det var bara att sätta igång. Nu behöver jag inte förklara mer än att jag hittade på nya svordomar & kastade en & annan förbannelse över den skrikande apparat. Att de använder ordet SILK i namnet kan de kanske överväga att ta bort ...

Nu ska jag se till att få ner resten av kaffet & sen är det min 4,5 km som gäller. Gymmet SKA bli av idag, om jag så ska bygga ett gym här hemma ... Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!