Fiskar-Bruden.

Publicerat 2011-07-04 08:44:18
God morgon !

Jag har inga ord för gårdagen - vi hade en helt fantastisk dag ute på havet ! Först bar det upp till Sjuntorp, hem till Robins mamma, för att sen ta bilen vidare mot Fjällbacka, som visade sig vara ett riktigt paradis. Vi tog båten ut & fiskade. Jag har själv aldrig fiskat (kastat ett spö - but that's it) & jag måste säga att det ger nästan en kick att få håva upp de små makrillarna. Sen åkte vi ut till en ö där vi grillade dem & åt frukt & korv med bröd innan vi håvade upp krabb-korgarna.
Lite lätt färg fick man också - jag är lite orolig för hur mycket sportbhn kommer skava idag när jag har så mycket träning inplanerat ..

Snart ska jag ge mig ut på en kort löprunda, äta frukost & sen bär det av till gymmet för att styrkepass. Det ska bli otroligt skönt att tänja lite på musklerna igen - förra veckan var kanske inget att hurra för , haha ..

Här är den enda bilden jag har från igår; otroligt äcklig ! Lazarus tog så många att jag tänkte stjäla dom när facebook blinkar till.

Ha en skön dag allihopa !

Filéade makrillar & en sträng med Rom. Fy !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!