Gifts From Las Spanias ,.

Publicerat 2011-07-25 18:09:32
ÄNTLIGEN är familjen hemma ! Som jag har längtat ! Nu slipper Robin både mig & hunden ett tag fram över .. ha-ha.

I ugnen står en kyckling-färs-paj som jag hoppas blir super-äcklig - idag är ingen dag för varken äcklig kycklingfärs (vet inte varför den hamnade i korgen) eller paj. Tacka vet jag god mat !

Träning om en stund ! Tjohej !

Presenter från Las Spanias ! Äkta olivolja, bongotrumma till Robin (som mamma djupt ångrade - nu slutar han inte spela) & sangria ! Wohoo ! 
Och ... och ... och ... VÄRLDENS SÖTASTE FÖRKLÄDE !!!! Tack !

Allmänt // 1 kommentarer




Linda

åhh, söt blogg :D hoppas allt är bra, kram

2011-07-25 23:40:46 http://liindaantonsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!