När Katten Är Borta ,.

Publicerat 2011-07-22 19:03:53
Ikväll är det ensamma hemma för min del. Robin åkte iväg på en grabb-grill-kväll (a.k.a strippor, fotboll & öl) så jag & Charlie får ta hand om oss själva. Därför blir det plockmat till middag - något som Robin inte är förtjust i (jag förstår inte!) så det får bli de gångerna jag äter middag själv helt enkelt :)

Till middagen blir det film; Livet från den ljusa sidan går ikväll. Alla måste se den filmen - en underbart härlig upplevelse !

Nu kurrar magen & det är dags för maaat ! Ha en skön fredagskväll !

Lunchen tidigare idag - nästan samma som middagen, haha ! Fisk från igår & en hemmagjord färsbiff med bacon i - super gott !
Zuccini med sesampanering, Onsala korv & resten ser ni :)
Charlie saknar bara Robin hela tiden så han ser jag inte mycket av ..

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!