The Dreamhouse. Apperarently.

Publicerat 2011-07-18 18:19:21
Hej !

Mamma ringde nyss & tryckte glädjen i ansiktet på mig. Mamma, syster & systers pojkvän är nu nere i Spanien där de har hyrt - mammas ord - THE DREAMHOUSE ! Pool, gym, 3 stora master bedrooms - efter det slutade jag lyssna. Jag är minst sagt avundsjuk & funderar starkt på en sista minuten - vet dock inte om Robin skulle bli så glad om jag lämnade honom med Charlie ..

Idag var jag uppe med tuppen & 7:15 började min körlektion. Vi gick igenom start i backe - något som jag kände behövde övas mer på. Backning + parkering får därför vänta tills nästa gång.

Efter lektionen åkte jag direkt till gymmet där det blev ett allt-i-allo pass. Jag fick någon typ av feberattack när jag kom dit & att svettas av vikterna gjorde ju inte saken bättre. Jag vill bara inte bli sjuk ..

Nu väntar middag ! Det blev kylskåpsrens & slutade i en kyckling-kabanoss-zuccini gratäng - bild kommer sen ! Hare' Gött så länge !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!