Varning; Ett Stycke Äcklig Paj ,.

Publicerat 2011-07-26 08:04:00
God morgon !

Eftersom jag vaknat av mig själv strax efter 6 varje dag den senaste veckan så trodde jag att samma sak skulle hända idag & satte därför inte klockan. Nu missade jag både springrundan alternativt promenad för att vi måste iväg. Vi ska nämligen till GRÄNNA & titta på polkagrisar, knäckebröd & en mysig stad :) Då kan faktiskt benen få vila lite här på morgonen. Ska bli så mysigt ! Robins syster & hennes pojkvän åker med så det blir som en liten roadtrip. Jag känner redan värk i rumpan ..

I övrigt så blev pajen så äcklig igår att jag knappt kan tänka på den utan att må illa. Det enda som var gott var pajskalet så det blev min middag. Jag kämpade i mig en portion men usch - det var det absolut vidrigaste, haha !
& SYND var ju att vi glömde ställa in den i kylen igår & att den nu måste slängas ... buhuuu !

Nu måste jag duscha & fixa till mig lite - så här kan man ju inte se ut en tisdag ! Kram !

Såg god ut, luktade gott - smakade skit ! Tilläggas kan ju att jag är väldigt finkänslig när det  kommer till mat jag själv lagat - jag tänker alltid på hur den kunde smakat bättre, vad som var bra resp. dåligt osv. Så för den mindre kräsna kanske den smakade helt okej ändå.

Allmänt // 1 kommentarer




Linda

hehe okej kram! :)

2011-07-26 19:28:03 http://liindaantonsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!