Mormor 83 (eller?) År.

Publicerat 2011-06-27 08:41:55
God morgon !

Vilken mysig dag det blev igår . Vi var uppe så tidigt att vi åkte från mormor redan vid 2-tiden. Efter det blev det en nap & sen en tur till thairestaurangen, IKEA, Robins jobb för att hämta en säng, bära in säng & fixa sovplats till Robins kompis & sen middag någonstans emellan. Fullt ös medvetlös - vi som var rädda att vi inte skulle komma på något att göra, haha.

Jag låter dessa 4 bilderna förklara dagen - hemma hos mormor spelade vi tennis också, men ingen hade mobilen med sig. Jag kan bara berätta att tjejerna vann - såklart.

Dagen började tidigt med en överraskningsfrukost på Heaven 23.
& fortsattes hemma hos mormor med tårta (& jag lyckades med egen tårtbotten ! & super vaniljsåsen!)
Robin tex äter inte tårta så vi hade chokladbollar, hasselnötter-i-mörk-pistage-choklad & bounty choklad.
Syster & hennes pojkvän. Bara för att :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!