Sjukling No. 726.

Publicerat 2011-06-20 20:51:55
Hej på er !

Jag har legat i sängen hela dagen & lär väl upptäcka mina liggsår snart. Eftersom jag alltid är i farten annars så blir jag mer än orubbligt uttråkad när det gröna letar sig in i hals & näsa. Jag blir rastlös, mesig & hoppas nästan på att någon annan ska bli lika drabbad & kan göra mig sällskap. Fast lite rädd är jag att Robin ska bli en sjukling; hans gamle kompis från Australien kommer nämligen hit på söndag/måndag & tillbringar 1 vecka i något som han tror är det perfekta landet. Vissa har då mycket att lära ..

På tal om söndag; samma morgon så ska vi fira mormors födelsedag på Heaven 23 (detta vet hon inte än såklart) där det blir frukost & sen hemgång för tårta. & så gick det med min skinny-week. Det blir iallafall jag som får stå för denna efterrätt så jag får väl se vad vi kan snickra ihop - förslag ?

Nu ska jag bädda ner mig, klicka på tv:n & titta på ännu ett 2½ men avsnitt. Imorgon är det min sista lediga dag innan mina 2 sista arbetsdagar & sen semester tills benen viker sig. Just nu saknar jag bara träning. Åh, vad skönt det hade varit att få ge kroppen en klackspark & lyfta lite.

Ha en skön kväll allihopa !

Liten, men supergod frukost imorse ! Det fanns inte mycket aptit där innan promenaden. Varma hallon/blåbär/jordgubbar med ½ banan, 1 färskt plommon, yoghurt & sylt över + linfrön. Smörgås med världens superröra; 1 löskokt ägg blandat med lite keso + örtsalt. Jag uppfann himlen.
Kvällens middag; korv + köttfärs + bön gryta, kesella, tacossås + grönsaker. Jag måste dock lära mig att adda lite mer kolhydrater till maten; varje gång jag har ätit upp så tar jag knäckemackor/smörgåsar efteråt & så även ikväll. Ändring på det :) Choklad bit + frukost-blandningen (dock utan frukt) till efterrätt !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!