Ett Körkort Rikare ,.

Publicerat 2011-10-06 14:32:15
Hej, hej, hej !

Jag har varit - som ni märkt - helt off de senaste dagarna. 4 dagar utan gym & bara en massa bilar i tankarna. Jag har nämligen teori i fredags & uppkörning i tisdags så nu sitter jag här - med ett körtkort rikare :) Känns otroligt kul - även om jag aldrig i min vildaste fantasi kunde se mig själv på vägarna. Tur att alla andra kan köra iallafall :)

Jag tänkte ge er ett bildspel här & sen åker jag till jobbet. Kan nog få för mig att blogga från bilen ikväll; vi ska nämligen upp till Alingsås & hämta vår nya bil. Skönt är ordet. Ett särskilt stort tack till Robin's pappa som lånat ut sin bil till mig :) Han är en pärla & jag klurar på hur jag ska gottgöra honom. Förslag ?

Kram på er ! Ha en härlig dag !

Gulliga mamma hade förberett världens finaste present (det kommer kort ! Jag lovar!) redan dagen innan uppkörningen & stod där beredd när jag kom hem med ett stort leende på läpparna :)
Herrn i huset visste minsann hur man gör sin kvinna glad en sån här dag ! Kladdkaka sattes i ugnen efter middagen & smakade ljuvligt !
Från en sak till en annan; mamma & jag hade frukostbuffé här hemma imorse :) Mys, mys, mys !
Nybakt bröd (fuskade jag & köpte i affären!) med olika pålägg :)

Allmänt // 2 kommentarer




Mirre

men ohh vad roligt grattis

2011-10-06 17:13:40 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre

http://www.perlanliving.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=213&t=F%F6rvaring



där köpte jag min =D

2011-10-07 09:13:20 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!