Varför Kan Jag Inte Göteborg !? ,.

Publicerat 2011-10-20 09:22:41
Åh, herregud - jag kan inte prata. Min röst är helt borta på monarna & låter för jäklig på dagarna. Stackars arbetskamrater. Men jag mår inte dåligt & därför är jag inte sjuk. Sen att nässprayet är min bästa vän & te är Guds gåva - det är en annan sak.
Men nu förstår ni kanske varför det varit tyst på bloggen ? När jag inte jobbat så har jag vilat & tvärtom. Idag jobbar jag 12-18, men största delen kommer bestå av möte inne på Kansliet så det blir mer en utflyktsdag. Vi ska mötas på Magasinsgatan fick jag höra igår. Jag har bott i Göteborg i hela mitt liv men ... Någon som har en karta ?

Allmänt // 2 kommentarer




Marie

Men att vara hes är ju sexigt ;)

2011-10-20 11:20:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Anonym

Hehe klart det är, men hoppas att du bara blir hes så du inte är början till sjuk



ha en fortsatt toppenkväll

2011-10-20 20:02:46



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!