Det Är Skillnaden Som Gör Skillnaden ,.

Publicerat 2011-09-19 08:46:02
Att det kan vara en sån otrolig skillnad när det kommer till konstistensen på havregrynsgröt & fiberhavregrynsgröt - tur att det är den sist nämnda som är godast !

Med frukost i magen & en avbockad morgonpromenad så hade jag nu tänkt bege mig till bilskolan för en lektion. Nu har jag inte kört mer än 1 gång på 2 veckor så vi får väl se hur det går - ni som bor i Kungsbacka kanske ska överväga att stanna hemma nu på förmiddagen ?

Runt 12 är jag hemma igen i 2 timmar innan jag börjar jobba 14:30 - då är det personalmöte & roliga pass som börjar. Klockan 8 slutar jag & då blir det nog lite träning för min del. Körde axlar & rygg igår så det får väl bli mage, bröst & kanske lite ben idag ? Det blir mixat iallafall ! Så vi hörs ikväll tror jag :) Då väntar recept & veckans träning !

Ha en go dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!