Fiskgratäng I Baksätet ,.

Publicerat 2011-09-12 08:30:53
God morgon på er !

Hur härligt är det inte att ta en morgonpromenad i den där lilla småkyliga-värmen - den typiska höstkänslan bara kittlar i kroppen på mig. Händerna drar sig tillbaka in i tröjärmarna & axlarna åker upp en aning. Benen börjar traska på fortare & kroppen hittar värmen & flåset. Underbara känsla !

Tanken var att det även idag skulle bli grötfrukost (ny fetisch) & hur bra var det inte att jag hade sparat på det som blev över igår & satt in i kylen ? Super, tänkte jag ! Då slipper jag ju mecka med kastruller hit & dit nu på morgonen. & jag har ju tekniskt sett ätit kall gröt en gång innan - davosgröten. Det kan ju inte vara mycket skillnad på att ha vatten & fil i. Där blev jag blåst.
Gröten var äcklig, klumpig, kletig & snurrade runt i tallriken som bambi på hal is. Jag är inte den kräsna, men det här gick tyvärr inte ner. Som tur var köpte jag hem en grund-müsli igår som fick ersätta. Detta tillsammans med bär, 1 nektarin, kokosflingor, gojibär & lite äppelmos gjorde susen !

Nu är det dags att dra sig mot jobbet ! Det är jobb 9:30-18:30 som gäller & ett förhoppningsvis bitande pass efteråt. Ha en härlig dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!