FredagsMyset Då ? ,.

Publicerat 2011-09-09 08:56:41
Vilken rolig dag jag hade igår ! Att få sitta ensam i bilen & låta bilen snurra runt, runt & hit & dit var en galen känsla. Först fick jag testa en Toyota som var ganska tråkig, men när jag satte mig i en Volvo C30 så var jag i himlen. Det gick så fort, haha ! Nu förstår jag varför man kan vilja bli rallyförare eller varför killar gillar snabba bilar.
Men fart & sladd är inte bara frid & fröjd - vi fick även se en video där 2 killar kör något för fort på en motorväg, kommer lite för långt ut till vänster på väggrenen & när de ska försöka vrida upp bilen igen så flyger den över hela vägen, voltar & hamnar i diket på andra sidan. Killarna klarade sig - bilen har de satt upp som ett skräckexempel på Stora Holm. Tanken får en ju att rysa. Det var ju meningen med hela dagen & nu kommer jag köra som en kärring ute på vägarna :)

Idag är det jobb igen - 10-17.30 står på schemat & ett eventuellt träningspass efteråt. Vi får se. Jag har av någon konstig anledning otroligt ont i hälarna idag så det kanske blir raka vägen hem till soffan för min del - det hade varit skönt, men det är alltid skönare att lägga sig där efter ett träningspass, varm dusch & myskläder - inte sant ? ;)

Nu ska jag packa väskan, hämta matlådan & sätta mig på bussen. Ikväll ska ni få ett litet 'recept' på något otroligt gott som kan passa bra till fredagsmyset ikväll :) Ha en skön dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!