Frukost & Telefonkonferens ,.

Publicerat 2011-09-06 15:09:47
Den här dagen har varit minst sagt LÅNG. Att jag flög upp ur sängen vid 7 & sen fick besök av 2 män när jag kom ur duschen som knackade på & brölade -"DÅ VAR DET DAGS FÖR VENTILATIONSKONTROLL!" - tänk er en brötig Hagrid. 2 minuter senare var jag ute ur lägenheten & på väg mot Kungsbacka.

Det blev frukost med bra bok & telefonkonferens med mamma en stund under tiden jag satt där - & jag insåg att bättre start på morgonen inte gick att få.
När frullen var nere i magen reste jag mig & strosade bort mot körskolan. Alla datorer var upptagna så jag gick vidare mot skoaffärer, sportbutiker & hälsokostaffärer. Efter detta var alla elever som bortblåsta & jag spendera 1½ timme med 2 av skolans tester. Bra övning & det var enkelt att se vad jag behövde öva mer på :)

När jag kom hem hade boken från morgonen sjunkit in & jag kände suget efter en jogg/löprunda. Jag har inte sprungit på säkert 2 veckor så jag började otroligt lugnt men ökade farten allt eftersom. Mycket backar & krön & mina ben var inte de första att tacka mig efter rundan. Härligt att komma ut i spåret igen !

Nu blir det badrumsfixande :) Ha en bra dag !

Inte mycket till höjdartid - men det räknade jag inte med :) Bara skönt att komma ut !

Allmänt // 1 kommentarer




Hans

Härligt med lite puls i bröstkorgen! Bra jobbat!



SV: Perfekt, diskussion tycker vi om! Stå på dig!

Tack detsamma!

2011-09-06 16:29:36 http://hans.shapemeup.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!