Hur Många Gillar Spotify ?

Publicerat 2011-09-24 06:19:21
God morgon på er !

Vad är inte bättre att börja en lördag med än MUSIK ?
Därför har jag ett erbjudande till er; någon som hört talas om Digster ? Det är precis som Spotify, men mycket bättre :) Du skriver in låtar du gillar & lyssnar på & får fram låtar efter din egen smak, samtidigt som du kan spara dina musiklistor, betygsätta & allt annat skojj :)

Eftersom ni är så gulliga & läser min blogg så bjuder jag tillsammans med Digster på 6 gratis månader för att ni ska få testa på något bra ! Hur låter det ?

Så här gör ni:

1) Gå in på DIGSTER & registrera er.
2) Som KOD använder ni "buzzador".
3) Tuta & kör ! Ni är klara !

Hur snäll är inte jag ? :) Ha en skön dag allihopa ! Let me know how it works out ! Play it loud !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!