Långa Farbrorn Dag ,.

Publicerat 2011-09-02 16:56:59
Hej på er !

Vilket kalas det blev här igår - otroligt trevlig kväll med mycket skratt & magknip. Fick även till en super körning när mormor skulle hem att jag riktigt stod & stampade utanför bilskolan i förmiddags. Det var motorvägen som stod på schemat & jag har nu knäckt mitt rekord på ett stadigt 110km/h. Det går så fort att det nästan blir långsamt, känns nästan som att bilen lyfter lite, haha. Roligt var det !

Efter detta fick jag även till ett sjudunrande pass där armarna fick vad de tålde & jag skakade mig ut från gymmet. Aptiten är inte helt på topp pga en dum hals, & en ost-skink smörgås + proteinshake känns inte som en stadig lunch.. Det löser vi till middagen & kvällsmålet istället. Äta bör man annars dör man har man ju hört :)

Nu, efter många timmar, så är jag hemma igen. Jag & Robin skulle gått ut & ätit idag, men det får nog skjutas lite på; inte så roligt att gå ut & äta om man inte känner smaken på godsakerna, hihi :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!