No Food Diet ,.

Publicerat 2011-09-16 07:19:46
God morgon !

Igår under de sista seten på gymmet så blev jag plötsligt väldigt yr. Sen började jag må illa. Sen tappade jag aptiten. Jag åkte till bilskolan efteråt - köpte med mig en smörgås om ifall att jag skulle bli hungrig. Satt där lite över 2 timmar. Åkte hem. La mig i sängen. Frös. Robin kommer hem. Frågar vad vi ska äta. Mat ? Just det. Jag insåg att jag inte ätit på över 8 timmar (om man inte räknar bort proteindrinken som jag tryckte i mig efter träningspasset). Min kropp var otroligt svag, mådde illa & ryggen gjort ont, ont, ont. Jag tvingade mig själv till att ta lite fil & musli samt den där mackan som fortfarande låg i kylen. Det tog väl någon timme att få i sig det där.

Imorse när jag vaknade så var allting borta. Det enda jag känner av är svagheten i kroppen på grund av näringsbrist. Så nu förstår ni varför det inte blev något skrivande igår - jag kom helt enkelt inte fram till datorn. Usch, det var läskigt. Huvudsaken är att jag mår bättre nu :)

Men hur mycket jag än velat så blir det ingen träning idag. Däremot ska jag till bilskolan här på förmiddagen & senare i eftermiddag kommer Larsson hit & spenderar helgen hos oss. Nu jobbar jag hela helgen, men lite ses vi iallafall :) Han har även uppkörning idag 13:30 så han kommer direkt från den. Spännande !

Nu får jag nog ta tag i mig själv & dra mig mot Kungsbacka. Ha en skön dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!