Snabba Dagen ,.

Publicerat 2011-09-26 08:40:25
Den här dagen kommer gå fort - jag känner det redan nu. Natten gick fort, promenaden gick fort, äggen kokade snabbare än vanligt & snart måste jag iväg till det ovanligt snabba bussen.
Idag väntar jobb-möte-jobb-träning-teoriplugg & en bra mat-dag. Hela helgen har bestått av för mycket glass, choklad & socker & nu säger kroppen att det är dags att vända på denna lyx :) Det kommer ju fler helger !
Dagen började med fiberhavregrynsgröt med ½ rivet äpple, ½ skivan nektarin & 1 ägg. Till lunch blir det rester från igår; chili con carne. Ikväll känner jag för laxsallad så vi får se hur den slutar :)
Buss, buss, buss ! Ha en bra dag !
Härliga morgon !

Gröt ! Har ni inte testat med rivet äpple ovanpå så måste ni prova ! Lova !

Allmänt // 1 kommentarer




Catrin

har testat med rivet äpple och det är ju supergott =) piffar liksom upp den lite!

2011-10-02 19:40:45 http://cocobycatrin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!