Veckans Träning v. 35

Publicerat 2011-09-05 19:20:55
Veckan som gick var helt okej om jag får säga det själv. Mellan jobb, körningar, kalas & lite återhämtning så blev det också en del med träning - gott ! Men när helgen kom så kände jag mig inte alltför pigg & fräsch så då fick styrkan vänta & promenaderna fick ta över :)

Måndag
Morgonpromenad 30 min
Styrka; överkropp

Tisdag
Morgonpromenad 45 min
Styrka; Ben + mage

Onsdag
Morgonpromenad 45 min
Styrka; Skivstångspass (här insåg jag att styrke-gruppträning inte är min grej, haha)

Torsdag
VILA

Fredag
Morgonpromenad 40 min
Styrka; överkropp

Lördag
Morgonpromenad 45 min


Söndag
Morgonpromenad 45 min

Styrka: 4 pass
Promenader: 6 pass
Vilodagar: 1



Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!