Braaaa Dag ,.

Publicerat 2012-08-01 21:46:00
Hej alla glada! 
 
VILKEN DAG! Jag är helt slut från topp till tå. Så trött att jag inte ens orkar ställa mig upp & tända upp här hemma - utan sitter hellre i mörkret i väntan på läggdags. 
Imorse hoppade hunden vid sängen kl 7 - då blev det en kort morgonkiss innan jag drog på mig kläderna & gav mig ut på en löprunda. Väl tillbaka ville den lille gå ut på en längre promenad - närmare bestämt 50 min. 
Sen hem igen för att äta frukost innan det bar av till gymmet där jag mötte Rebecca för 45 min skönt crossande & en stunds snackande efteråt. 
Hemma igen vid 13 - dags för lunch. 1 skål flingor & 1 fralla (mycket till lunch - jag vet. & jag kan glädja er med att det blev - dock i större mängd - samma till middag. Sååå gott!). Klockan 14 hade jag tydligen somnat & sov stabilt en timme framåt.
Eftersom jag hade tvättid mellan 17-20, så ville jag iaf börja använda mig av den tiden mellan 18-20, så halv 4 hade jag åkt iväg till gymmet igen. 18 var jag hemma igen efter gymmande & handlande - då slängde jag in en tvätt & slängde i mig middag. Efter en till tvätt som var klar vid 20 så var det dags för den lille hunden att gå ut igen - 50 min promenad & först nu kan jag med gott samvete slå mig ner i soffan & inte resa mig förrän det är dags att ta sig till sängen. 
Kort sammanfattning av dagen: promenad-löprunda-promenad-frukost-crosstrainer-lunch-sova-gym-tvätta-äta-tvätta-promenad-slappa. Gott va ? 
 
Nu är det snart läggdags. Ha en skön onsdagskväll! 
 
Trött men glad tjej!
 

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!