En Sån Där Snabb Dag ,.

Publicerat 2012-01-10 13:47:24
Stackars lilla Charlie står & gnäller nedanför mig om att han vill gå ut, ha mat & uppmärksamhet. Timmarna på den här dagen har gått löjligt fort & snart måste jag rusa iväg till jobbet.
Hur mör mina ben än var imorse (börjar detta blir något vanligt fenomen hos mig?) så bestämde jag mig för att iallafall ta mig en liten runda. Det blev väl något halvmil & det är bättre än inget!
Sen var det rakt till gymmet för att ta kål på mina stackars muskler som inte har fått leva på länge, därefter hem, duscha, äta & ja, snart åka till jobbet. Så blir det när man går upp sent!
Jag hoppas på ett sms från posten inom det närmaste - snart vill jag sätta igång med min Affärsjuridik!
Så var det me't - nu måste jag kila! Ha en skön dag!

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!