Jöken Vs. Affärsjuridik

Publicerat 2012-01-24 08:18:48
God morgon!

Snön ligger fortfarande kvar & har förvandlat allt till någon av en isstad. Broddar hade varit ett bra kompliment till både löprundor & promenader. Dock känns det snart som att snön kommer försvinna om en dag eller två & att vi snabbt kommer in i vad vi kallar vår.

Igår damp det ner ett mail i inboxen som vänligt & bestämt berättade att jag var antagen till den juridiska översiktskursen. Glad & nervös - check! Jag läser ju redan affärsjuridik & den är klar i slutet av februari - det får väl helt enkelt bli dubbelt av det roliga fram tills dess :)

Idag är planerna hyfsat många; löprunda nu på morgonen, direkt till gymmet, hem & käka frukost, duscha, fixa & sen åka till jobbet vid 14:45. Eventuellt har jag också planer för ikväll - häng kallas det. Jag slutar 22 så det kan inte bli mer än ren slapphet då.

Ha en skön dag!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!