Livet Med Två Sidor ,.

Publicerat 2012-01-19 07:07:48
Morgon på er!

Fick en del att tänka på igår att jag inte riktigt hann med att blogga när jag kom hem. Det var jobb som gällde melllan 11:45-19, men 18:30 kliade det så i kroppen att jag kastade på mig andra kläder & sprang in i gymmet. 45 minuter senare hade jag kört igenom kroppen & tog mig trött ut därifrån.

Nu blir det morgon träning för hela slanten också! Tänkte att jag skulle åka typ... Nu ? På så vis slipper jag de där trafikstoppningarna som kommer på 158:an (var bara tvungen att visa att jag visste vad vägen hette). Sen är det 11:30-19 som gäller idag. Lite konstiga tider, men annars får jag inte ihop mitt mån-tors-varannan-fredag schema :)

Ha en skön dag & ta hand om varandra!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!