Överträning ,.

Publicerat 2012-01-11 10:55:49
Hej !

7:30 stod klockan på imorse, 7 vaknade jag. Efter mycket kämpande för att somna om så bestämde jag mig ändå för att gå upp & dra mina ben direkt till gymmet. Men nu börjar jag fundera på om jag kanske är lite övertränad - de senaste dagarna har jag vaknat upp & känt mig mör i hela kroppen, så imorgon & ev på fredag så blir det nog vila för min del, hur mycket det än ogillas. Men när jag inte ens kan ge mig ut på mina favoritrundor så har det gått ett snäpp för långt :)
Så för att fira att jag har kört mitt sista träningspass på ett litet tag så ska jag nu köpa med mig ingredienser till smoothie, Ludde på jobbet fixar mixer & den här dagen kommer bli super :)

Vad gör alla denna soliga dag ?

Nyduschad tjej!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!