Du Måste Flytta På Dej ,.

Publicerat 2012-07-08 21:01:50
Hej på er!
 
Jag tror att jag börjar komma på plats nu. Har ju flyttat, & flyttat, & flyttat tills jag inte orkade mer. Det är skönt, roligt & alldeles underbart, men så otroligt tyst. Var är familjen? Var är hunden? Katterna? Den höga volymen på tv? Mamma som lagar mat? Eller syster som snor mina kläder? 
Man vänjer sig.
 
Här var det filmkväll igår som slutade i alldeles för lite sömn, samt en otrolig huvudvärk idag - det var längesen & nu vet jag varför. Kom i säng vid 3 & vaknade vid 7 av att mamma var på väg på besök. Hon hade med sig knäckebröd, ägg & kaviar - är det något jag (& mamma) är svag för, så är det mammas äggröra alt. knäckemacka, ägg, kaviar eller kaviar & gul lök. Åh ! Tack mammsen ! 
 
Idag har jag inte gjort många knop. Klockan 12 kom syster hit & jag körde ett för henne mycket svettigt pass i Slottsskogen. Det var roligt att få vara bossen & peppa! Får en att tänka en gång extra innan man själv lägger av nästa pass. 
När vi kom hem vid 14 så intog vi soffan & här har jag suttit hela dagen med undantag från ett besök till affären för lite mat. & nu är det Lucky You på tv - den ska jag iaf börja se på innan jag somnar. Imorgon är jag fit for fight igen! 
 
Vad har ni gjort medan jag har varit borta ? :)
 
 
 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!