Short Brief ,.

Publicerat 2012-07-15 13:26:42
Jag ser att min mobil har strejkat vad gäller bloggningen - jag som trodde att jag varit duktig & uppdaterat er, men icke sa nicke. Inte ett enda inlägg har kommit - vad är det med det ? Så här får ni en sammanfattning av de senaste dagarna. Resten av tiden tränar jag bara. Mormor fick en härlig överraskning när jag hälsade på henne idag under min promenad - 1 mil fram & tillbaka. Perfekta löprundan i framtiden!
 
Bild 1) Min fina familj har varit på besök. Ett antal gånger. & det känns som om sängen är det enda de kommer hit för ... ?
Bild 2) Jag saknar min lilla råtta. 
Bild 3) Jag är glad & lycklig 24/7. Livet leker.
Bild 4) En av monarna (& den bästa) började med 45 crosstrainer med Rebecca - adda sen en himla massa tjöt. 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!